سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

شرح حدیث آقا امام علی علیه السلام راجع به نابودی اسرائیل:
روزی یهودیان مانند گوسفند کشته می شوند...
با توجه به پرسش یکی از بینندگان در شرح و منبع این حدیث، دست به تحقیق کوتاهی زدم که در ادامه می آید: منبع دسته اول مورد استفاده در این مطلب، کتاب عقائد الامامیه، ج1 ، صفحه 270 است.
امیر مومنان علیه السلام فرمود:
یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین از غرب- به منطقه ی عربی خاورمیانه- خواهند آمد:
عرضه داشتند: یا اباالحسن، پس عربها در آن موقع کجا خواهند بود؟!
فرمود در آن زمان عربها، نیروهایشان از هم پاشیده و ارتباط آنها از هم گسیخته، و متحد و هماهنگ نیستند.
از آن حضرت سوال شد: آیا این بلا و گرفتاری طولانی خواهد بود؟
فرمود: نه ، تا زمانی که عرب ها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته و تصمیم های جدی آنان دوباره تجدید شود، آنگاه سرزمین فلسطین به دست آنها فتح خواهد شد و عرب پیروز و متحد خواهند گردید و نیروهای کمکی - از طریق - سرزمین عراق به آنان خواهد رسید که بر روی پرچم هایشان نوشته شده: القوة
(زیرنویس: ظاهرا این کلمه اشاره به آیه شریفه ی و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة / آیه 60 انفال است. همانند آنچه بروی پرچم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته شده، اما نمی توان به طور یقین گفت منظور همین پرچم است. مدیر وبلاگ)

و عرب ها و سایر مسلمانان مشترکا برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد - با یهودیان خواهند جنگید - و چه جنگ بسیار سختی که در وقت مقابله ی با یکدیگر، در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد که در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد کشته ها عبور کنند.
آنگاه فرمود: عرب ها سه بار با یهود می جنگد، در مرحله ی چهارم که خداوند ثابت قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست، همای پیروزی بر سرشان سایه می افکند.
(زیر نویس: شایان ذکر است که از زمان اعلان موجودیت اسرائیل، تا کنون سه بار جنگ خونینی بین اعراب و اسرائیل، در سال های 1948، 47، 73 میلادی واقع شده... )
بعد از ان فرمود: به خدای بزرگ سوگند که یهودیان مانند گوسفند کشته می شوند تا جایی که حتی یک نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.
نگارنده گوید: با توجه به اینکه جمله که امیر مومنان علیه السلام فرموده است: و تشترک العرب و الاسلام کافة لتخلص فلسطین اسلام و عرب مشترکا برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد، مراد از اسلام مسلمانان غیر عرب و ایرانیان هستند که در هنگامه ظهور به قیادت سید حسنی خراسانی و فرماندهی شعیب بن صالح، از طریق عراق و سوریه برای نجات فلسطین، به سوی قدس عزیز عزیمت خواهند کرد...

...و الله اعلم...

 از کتاب: زمینه سازان انقلاب جهانی حضرت مهدی / صفحات 479 و 480  (1-/+)
همین مطلب (شاید با کمی کم و زیاد و اختلاف و شاید با منابع متفاوت) ، در کتاب های زیر نیز آمده:
1- امام مهدی در آیینه ی ادیان / مبحث: صهیونیسم و تشکیل دولتی به نام اسرائیل
2- ظهور حضرت مهدی از دیدگاه اسلام و مذاهب و ملل جهان / مبحث: همان
3- مهدی در روایت ها / مبحث : همان
* توضیح این که این تحقیقات با استفاده از نرم افزار موعود که در مطلب پیش ذکر شد ، انجام شده؛
امیدوارم در نقل مطلب اشتباهی از جانب بنده صورت نگرفته باشد.

منبع وبلاگ حقیقت شیرین


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 88/8/15 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 128387
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه