سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

 

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی فاش کردند: رژیم اشغالگراسرائیلی از بحران مواد مخدرمانند حشیش ، هروئین ، کوکائین و ماریجوانا رنج می برد.

به گزارش شبکه ندای قدس، رسانه های گروهی رژیم اشغالگر از بحران شدید مواد مخدر بویژه حشیش دراسرائیل پرده برداشتند .

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی مفصل در این باره نوشت: بازار مواد مخدراسرائیل نیز بدلیل محدودیت ها و فشارهای پلیس این رژیم به بازارهای داخلی از کمبود شدید مواد مخدررنج می برد .

به نوشته این روزنامه عبری زبان، نتایج کمبود شدید مواد مخدر زمانی مشخص شد که ایستگاهها توزیع مواد مخدر درمنطقه معروف "جوش دان " به صورت گسترده ای از کمبود مواد بویژه هروئین ، کوکایین ، ماریجوانا و حشیش رنج می برد .

سایت خبری "نیوز وان" رژیم اشغالگر اسرائیل با استناد به گزارش چند روز پیش روزنامه انگلیسی تایمز نوست : نظریه های برخی از معتادان درخصوص کمبود شدید حشیش دراسرائیل این است که تل آویو می خواهد معتادان به مواد مخدر را به معتادان الکلی تبدیل شوند و با مصرف کنندگان هروئین و داروهای مخدرغیرقانونی برخورد کند .

بنابراین گزارش ، اما برخی دیگر ازمعتادان اسرائیلی گفتند: این مسئله به کشمکش های داخلی میان مسئولان بلند پایه توزیع کننده مواد مخدر اسرائیلی و شریکانشان درپلیس برمی گردد و یا شاید هم به سبب مانورهای سیاسی برای کسب ثروت و قدرت و یا نفوذ باشد.

معاریو درباره بازارهای مواد مخدر دراسرائیل گفت : از زمان تشکیل سه واحد پلیسی موسوم به " ماجین هدروم" ، " واحد پلیس 747 مستقر درفرودگاه بن گوریون " و واحد مبارزه با موارد مخدر درمرزهای شمالی، اخیرا تغییرات دراماتیکی ایجاد شده است.


براساس گزارش معاریو ، از زمان تشکیل این واحدهای امنیتی پلیس ، کشف و ضبط مقادیر نسبتا زیادی به ثبت رسیده است که آن تا میزان 80 درصد هم می رسد .

معاریو افزود: پلیس رژیم اشغالگر اسرائیلی با حمله به شماری از مراکز تجارت مواد مخدر نه تنها شماری از توزیع کنندگان این مواد بلکه تعدادی از اسرائیلی ها معترض به وضعیت بحران کنونی که بازارمصرف مواد مخدراز آن رنج می برد دستگیر کرده است.

به نوشته این سایت اسرائیلی ، بیشترحشیش  از مغرب و افریقا از طریق مرزهای سودان وارد مصر و سپس اسرائیل می شود و مقادیری هم از لبنان از طریق سینا وارد اسرائیل می شود.

این منبع با اشاره اینکه وزارت داخلی مصر چندی قبل ضبط 7/5 تن حشیش و 25 کیلوگرم هروئین را اعلام کرد، افزود: این اقدام منجر به افزایش قیمت های حشیش در اسرائیل شده است، بطوری که قیمت حشیش به سبب مشکل واردات آن به اراضی اشغالی از طریق مرزمصر، صدها شیکل افزایش داشته است.


 نوشته شده توسط هلال در دوشنبه 89/2/20 و ساعت 12:6 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 128382
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه