سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

خبرگزاری فارس: یک گروه فنی الجزایری با نفوذ به 450 پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی موفق شدند صفحات اصلی این پایگاه‌ها را تغییر دهند و برای مدتی پیام‌های حمایت از ملت فسلطین را در صفحه اصلی آن قرار دهند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه اردنی "الرای "، منابع صهیونیستی اعلام کردند که یک مجموعه الجزایری شب گذشته نزدیک به 450 پایگاه اینترنتی اسرائیل را هک کرده‌اند.
بر اساس این گزارش این اقدام پس از هک شدن یکی از سرورهای مرکزی شرکت (HTTP) سایر سرورهای مرتبط با آن در شرکت "باراک " (013) صورت گرفت.
بر اساس این گزارش این گروه پس از هک‌کردن پایگاههای اینترنتی اسرائیل صفحات اصلی این پایگاهها را تغییر داده و پیام‌های متعددی درباره حمایت از ملت فلسطین بر روی این صفحات قرار دادند حتی در یکی از این‌ صفحات پیام "زنده باد فلسطین " قرار گرفته بود.
ان در حالی است که چندی پیش یک هکر اسرائیلی تلاش کرد تا به خبرگزاری ملی لبنان نفوذ و‌ آن را هک کند اما رژیم صهیونیستی در هک کردن این خبرگزاری ناکام ماند و کادر فنی این خبرگزاری توانست به سرعت این پایگاه خبری را به حالت طبیعی خود برگرداند.


 نوشته شده توسط هلال در دوشنبه 89/2/20 و ساعت 12:18 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 128315
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه