سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

رئیس بهایی یک شبکه تلویزیونی، ضمن دیدار با معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس، به ارزیابی نحوه حمایت از سران فتنه در ایران پرداخت.

به گزارش "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، رئیس بهایی شبکه تلویزیونی "وین تی وی " (شبکه بین المللی واشنگتن) ضمن دیدار با معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بیت المقدس، به ارزیابی نحوه حمایت از سران فتنه در ایران پرداخت.
بهروز بهبودی که رئیس یک گروهک ضد انقلابی در آمریکا موسوم به CDI(شورای دموکراسی ایران) است چند ماه پیش شبکه وین تی وی را با استفاده از تعدادی از همکاران صدای آمریکا از جمله (لونا شاد و راد بهارلو) راه اندازی کرد. بهبودی یک سرمایه دار کلاهبردار بهایی است و خاندان وی جد اندر جد از زمان رضا خان در رژیم پهلوی نفوذ داشتند. بهروز بهبودی در سال های پایانی رژیم پهلوی سفیر رژیم در استرالیا بود. بهبودی صاحب دفتری در حیفا- شهری که معبد بهائیان در آن قرار دارد- می باشد. وی دوستی نزدیکی با رئیس آمریکایی VOA(صدای آمریکا) دارد.
به گزارش سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، بهبودی در سفر خود به فلسطین اشغالی، با دانی ایالون معاون وزیر خارجه اسرائیل در مقر وزارت خارجه دیدار و گفت وگو کرد. طبق این گزارش، بهبودی به ایالون گفت: ما پیش از حکومت دینی همکاری سازنده ای با هم داشتیم. من از دیدن دموکراسی در اسرائیل به هیجان آمده ام. نوع دموکراسی(!؟) شماکمال آرزوی من است. وظیفه شماست که دست کمک به سوی مخالفان در ایران دراز کنید. اگر رژیم ایران سر کار بماند، یک هولوکاست دیگر ایجاد می شود.
بهبودی در این دیدار با اطلاع از سوابق سیاه کلاهبرداری خود گفت: به من انگ های زیادی می زنند ولی خانواده من از دیرباز با رضا شاه و محمدرضا شاه همکاری داشته و به آنها خدمت کرده است. ما همیشه پاک و منزه باقی مانده ایم ولی رژیم علیه ما شایعه پخش می کند.
دانی ایالون هم در این ملاقات نسبت به جریان اپوزیسیون فعال در اغتشاشات ابراز حمایت کرد.
ادعای بهبودی درباره پاکدستی در حالی است که به واسطه شبکه اختاپوسی بهائیت با صهیونیسم جهانی و لابی اسرائیل در آمریکا در ارتباط است و به همین دلیل قراردادهای هنگفتی نظیر بازسازی بانک مرکزی عراق در بغداد را به ارزش ده ها میلیون دلار با دولت آمریکا منعقد کرد و در برخی پروژه های نفتی در کانادا هم شریک است. بهبودی CDI را به همراه عناصر بدنام و فرصت طلبی چون امیرعباس فخرآور تاسیس کرد. این بهایی کلاهبردار برای تبلیغ سازمان خود در نشریات کانادایی و آمریکایی در سال 2007، 250هزار دلار پول خرج کرد. برخی از گردآمدگان در وین تی وی بهبودی، به خاطر اخاذی و کلاهبرداری از صدای آمریکا اخراج شده اند.
شایان ذکر است در جریان حرمت شکنی اغتشاشگران در روز عاشورا (6 دی 1388) چند تن از عناصر بهایی به عنوان هدایت کنندگان حرمت شکنی عزای امام حسین(ع) بازداشت شدند. چند تن از سران گروهک استعماری بهائیت به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی هم اکنون در بازداشت به سر می برند. سران این گروه در خارج همواره تلاش کرده اند ارتباط با رژیم صهیونیستی و سرویس موساد را کتمان و انکار کنند.
گروهک انگلیس ساخته بهائیت به ویژه طی سال های اخیر ارتباطات گسترده ای را با برخی عناصر افراطی مدعی اصلاحات به هم زده و از جمله این عناصر می توان به کسانی چون مهاجرانی، کدیور، سروش، گنجی، مجید محمدی و عباس معروفی اشاره کرد که به ویژه در کشورهای انگلیس، آمریکا، کانادا و... اقامت دارند. برخی خبرهای موثق حاکی از آن است که شماری از این عناصر جذب شده به شبکه جهانی بهائیت، در ازای دریافت پول مامور حرمت شکنی علنی در حوزه هایی نظیر انکار امام زمان(عج)، انکار رسالت پیامبر(ص) و قداست قرآن، تخطئه ولایت فقیه، ترویج سکولاریسم، اهانت به امام و رهبری شده اند.
به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بهبودی در مدت اقامت در اورشلیم قرار است با چند تن از سران اسرائیل ملاقات کند.


 نوشته شده توسط هلال در دوشنبه 89/2/20 و ساعت 12:21 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 12
مجموع بازدیدها: 128267
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه