سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه ضمن هشدار نسبت به اقدامات جائرانه رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس هشدار داد که این مساله سراسر منطقه را به آتش خواهد کشید و تلاش تل آویو برای اخلال در آرامش منطقه پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اردوغان امروز دوشنبه (10/5/2010) طی اظهاراتی در جریان دومین نشست فوق العاده کمیته اجرایی اتحادیه پارلمان های کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در استانبول خاطر نشان کرد که دلیل اصلی از تاسیس سازمان کنفرانس اسلامی به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در سال 1969 میلادی بود.

وی افزود «ما نباید این مساله را فراموش کنیم که زمانی که قدس به آتش کشیده شود سراسر فلسطین در این آتش می سوزد و زمانی که سراسر فلسطین در آتش سوخت به منزله این است که سراسر منطقه خاورمیانه به آتش کشیده شده باشد و وقتی هم خاورمیانه در آتش باشد سراسر جهان در این آتش خواهد سوخت.»

نخست وزیر ترکیه با درخواست از رژیم اشغالگر قدس برای توقف تجاوزات خود علیه سرزمین های فلسطینی و بویژه محاصره باریکه غزه از این اقدامات به عنوان اقدامات غیر انسانی یاد کرد.

محمد علی شاهین رئیس پارلمان ترکیه نیز طی سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه این نشست با تاکید بر جایگاه قدس در میان مسلمانان، اقدامات دولت عبری در اراضی اشغالی فلسطین را تهدیدی آشکار برای صلح و آرامش در منطقه توصیف کرد.

وی با درخواست از پارلمان های تمامی کشورهای جهان برای اتخاذ مواضع قاطعانه در قبال تهدیدات رژیم صهیونیستی که امنیت و آرامش سراسر منطقه را در معرض تهدید قرار داده است، اظهار داشت که هدف از صدور بیانیه پایانی نشست فوق العاده کمیته اجرایی اتحادیه پارلمان های کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی اعلان موضع این پارلمان ها در قبال اقدامات دولت عبری در قدس اشغالی و در قبال مساله فلسطین است.


 نوشته شده توسط هلال در سه شنبه 89/2/21 و ساعت 1:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 128398
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه