سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

البیره اشغالی (العالم) ـ نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) با یورش به مناطق مسکونی شهر سلفیت در شمال نوارغزه ، 15 فلسطینی از جمله شماری کودک را بازداشت کردند.

"قدوره فارس" رییس کمیته اسیران فلسطینی در گفت و گو با (العالم) اظهار داشت : رژیم اشغالگر با بازداشت کودکان در واقع این نگاه و دیدگاه صهیونیستی را به اثبات رساند که برای آنان کودک ، زن یا پیرمرد تفاوتی ندارد و همه را بازداشت و سرکوب خواهد کرد.

وی گفت : مردم فلسطین از کودک تا جوان و کهنسال ، همواره در برابر جنایتهای رژیم اشغالگر ایستادگی کرده اند و کودکان فلسطینی در راس مقابله با اقدامات متجاوزانه صهیونیستها قرار دارند.

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی درحالی صورت می گیرد که ، مذاکرات غیرمستقیم میان تشکیلات خودگردان و سران رژیم اشغالگر تحت نظارت آمریکا از چند روز قبل آغاز شده است.

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در اواخر سال 1387 ، دست کم هزار و 300 شهید و پنج هزار و 320 زخمی برجای گذاشت که از بین شهدای غزه 410 تن کودک و 108 نفر زن بودند


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:4 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 128397
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه