سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

عضو دفتر سیاسی  جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به فرارسیدن شصت و دومین سال اشغال فلسطین ( روز نکبت )  گفت :  " نکبت واقعی "  ما در رهبران عرب نهفته است.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) محمد الهندی که درجمع هزاران نفر از فلسطینی ها در خانیونس ( جنوب نوار غزه ) سخن می گفت افزود : با توجه به تحولات سیاسی منطقه و عرصه فلسطینی ، سالگرد نکبت امسال متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود.
وی ادامه داد : نکبت ( فاجعه ) واقعی در کمبود امکانات و سلاح نیست ، بلکه سران ( عرب ) فاجعه واقعی هستند و اینکه هیچ برنامه مورد توافقی برای تعیین اولویت ها وجود ندارد.الهندی با اشاره به افقهای آینده ملت فلسطین تاکید کرد که ما چاره ای جز این نداریم که خود را برای مرحله آینده و ترمیم ساختارهای خود آماده کنیم . وی افزود : انسانی که مرزهای خود را می شناسد و برای قربانی شدن در راه ارزشها و مقدسات خود آماده است در مسیر مناسبی قرار می گیرد.وی همچنین بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی را شبیه نمایشنامه ای برای عادی سازی روابط دانست.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:33 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 127958
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه