سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

خبرگزاری فارس: شیخ الازهر سفر به قدس اشغالی و مسجدالاقصی با گذرنامه اسرائیلی را رد کرد و آن را اقدامی در جهت مشروعیت بخشی به این رژیم دانست.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری مفکرة الاسلام، شیخ "تیسیر التمیمی " قاضی‌القضات فلسطین در گفت‌وگو با روزنامه المصری الیوم خواستار سفر مسلمانان و مسیحیان در مناطق مختلف جهان به قدس اشغالی شد تا با برنامه‌های صهیونیست‌ها در یهودی‌سازی قدس اشغالی مقابله شود.
وی بویژه از دکتر "احمد الطیب " شیخ الازهر و پاپ "شنوده سوم " اسقف ارتدوکس‌ها در مصر خواست تا به قدس اشغالی سفر کنند.
این در حالی است که شیخ الازهر با رد این دعوت گفت: من سفر به قدس و مسجدالاقصی را در شرایط کنونی رد می‌کنم و از مسلمانان نیز می‌خواهم که با گذرنامه‌های اسرائیلی به این سفر نروند، چون این به معنی قبول کردن و به رسمیت شناختن اسرائیل است.
از سوی دیگر التمیمی با رد فتواهای رد کردن سفر به قدس اشغالی و مسجدالاقصی گفته است که این موضوع در انزوا قرار دادن این مکان‌ها از عرصه اسلامی و مسیحی سهیم بوده است و به اسرائیل قدرت تغییر دادن چهره قدس را بر اساس نقشه‌ای که اعلام کرده، می‌دهد.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:43 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 128379
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه