سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

خبرگزاری فارس: : پایگاه اینترنتی ربل نیوز در مقاله‌ای به بررسی لایحه اصلاح اقتصادی اوباما پرداخته و می‌نویسد:: این لایحه در عمل یک بازی برد- برد برای بانکداران یهودی مهیا ساخت که به آن‌ها اجازه می‌دهد هرچقدر می‌خواهند پول بدست آورند.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "ربل‌نیوز " Rebel News در گزارشی به بررسی لایحه اصلاح اقتصادی اوباما و آثار و تبعات آن پرداخته است؛ گزارش اینگونه آغاز می‌شود: مسئول ارشد تنظیمی گروه CME در محاسبه‌ای که چندی پیش پس از بررسی لایحه جدید و شتابزده اصلاح اقتصادی اوباما انجام داد گفت: "[در این لایحه] شیطان کاملاً مشهود است. "
این لایحه در اصل توسط سناتور دموکرات "کریستوفر دود " Christopher Dodd)) ارائه شد و اوباما وقتی برای این صرف نکرد که فشار هیئت رئیسه را پشتیبان این لایحه بگرداند.
رئیس کمیته خدمات مالی، "بارنی فرانک " (Barney Frank) که یک یهودی هم‌جنس باز است و ارتباط با یک مرد بدکاره را تأیید کرده است، نسخه مجلس این لایحه را نوشت که در ماه دسامبر به تصویب رسید.
هنگامی که سناتورهای GOP هفته گذشته نهایتاً تأیید کردند که در آغوش گرفتن بانکداران قدرتمند یهودی بر همکاری‌های عملیاتی تأثیر منفی دارد، مخالفت جمهوری‌خواهان با این لایحه عقیم ماند. اکنون جمهوری‌خواهانی که توسط وال‌استریت خریداری شده‌اند اعلام کرده‌اند: "اصلاح اقتصادی خوب است! "
هدف این قانون‌گذاری، طرح اوباما برای جلوگیری از این مسئله است که در آینده همانند بحران مالی سال 2008 دولت ضامن بانک‌های ورشکسته نشود؛ این کار در سال 2008 باعث شد بانک‌های یهودی که بسیار قدرتمندتر از آن بودند که ورشکسته شوند، با بودجه مالیات‌دهندگان احیا شوند و اوباما، دود و بارنی مدعی‌اند که این لایحه مانع این کار می‌شود.
این گزارش در ادامه می‌افزاید: با این حال این لایحه در عمل یک بازی برد- برد برای بانکداران یهودی مهیا ساخت که به آن‌ها اجازه می‌داد هرچقدر می‌خواهند پول بدست آورند و اگر ورشکست شوند نیز با ضمانت مالیات دهندگان ضربه خورده آمریکایی آزاد شوند. بطور خلاصه این مصوبه نمی‌تواند با علل بحران سال 2008 مقابله کند و در عوض سیاست کلی خود در ضمانت [بانک‌های قدرتمند] را ادامه می‌دهد.
"گیلبرت شوارتز "Gilbert Schwartz) )، وکیل سابق Fed و یکی از شرکای موسسه حقوقی "شوارتز " و "بالن ال‌ال‌پی " در واشنگتن می‌گوید: "کریستفر دود و بارنی فرانک بر شکافی که میان سنا و مجلس ایجاد می‌شود پلی ایجاد می‌کنند. نگرش آن‌ها این است که کشور به این [لایحه] نیاز دارد و آنها به دنبال رسیدن به آن هستند. "

* اوباما عامل وال استریت در کاخ سفید است

ربل‌نیوز با اشاره به عدم مخالفت وال‌ استریت با اوباما می‌نویسد: اما چه کشور به این لایحه نیاز داشته باشد و چه نداشته باشد، قدرتمندان وال‌استریت اصلاً هیچ شکایتی ندارند. عامل آنها در کاخ سفید یعنی باراک اوباما با هشدار به قدرتمندان وال‌استریت مبنی بر اینکه "با طرح‌های او مخالفت نکنند " نمایش خوبی از این لایحه را در جهت منافع آن‌ها ارائه کرده است. اوباما در سخنرانی سپتامبر گذشته در تالار فدرال منهتن، به اجرای یک نمایش پرداخت.
این پایگاه خبری در ادامه همین موضوع می‌افزاید: نه تنها هیچ کس در وال‌استریت با مبارزه‌طلبی اوباما مخالفت کرد بلکه رئیس اجرائی گروه اعتباری Suisse (که توسط "آرتور اشر "Arthur Escher) ) تأسیس شده و در سراسر جهان توسعه یافته است) "هشدار " ظاهری رئیس‌جمهور را تحسین کرد.
"یامی دایمون " (Jamie Dimon) ، رئیس "جی‌پی مورگان چیس "JPMorgan Chase) ) (یک یهودی که والدینش ورثه غول‌های بانکداری ازمیر بودند)، که از ابتدا پشتوانه اوباما بوده، همراه با "لوید بلنکفین " Lloyd Blankfein از "گلدمن ساچز " Goldman Sachs هر دو همانند سارقانی در تضمین‌های صورت گرفته از سوی اوباما جلوه کرده‌اند.

* منافع کلان سرمایه‌ای در آمریکا در دست تعداد اندکی یهودی است

در حالی که لایحه اصلاح اقتصادی اوباما توسط حزب یهودی دموکرات به آمریکایی‌ها فهمانده می‌شد، گلدمن ساچز و جی‌پی مورگان چیس به همراه یاران کنیسه‌ای خود در Fed، نیز در جریان این [تضمین‌ها] همانند دزدها عمل کردند. تمام منافع کلان سرمایه‌ای در آمریکا در حال رسیدن به دست تعداد اندکی یهودی است.
ربل نیوز با پرسیدن این سوال که چه کسی سود می‌برد؟ ادامه می‌دهد: اوباما در سخنرانی 22 اوریل خود در "اتحادیه کوپر " ((Cooper Union در حدود دو مایلی بخش مالی گفت: "هیچ تمایزی میان [مردم] خیابان و [سرمایه‌داران] وال‌استریت وجود ندارد. " او افزود: "ما به عنوان یک کشور واحد، یا برمی‌خیزیم و یا سقوط می‌کنیم. "
منظور واقعی اوباما این بود که بانکداران یهودی می‌توانند هراندازه که بخواهند پول جمع کنند (همانطور که او همواره این مطلب را در رابطه با پاداش قرضه 17 میلیارد دلاری تأیید کرده است) و اگر آن‌ها ورشکست شدند مالیات‌دهندگان آمریکایی مجدداً ضامن آن‌ها خواهند شد. لایحه پیشنهادی اوباما این مسئله را تضمین می‌کند. با وجود این لایحه ضمانت‌ها ادامه خواهند یافت.
سخنرانی اوباما در کوپر برای عموم مردم نبود و تنها عده‌ای خاص دعوت شده بودند. حدس بزنید که چه کسانی برای میهمانی دعوت شدند؟ تمامی سرمایه‌داران وال‌استریت که به اوباما قدرت می‌دهند.
این گزارش در ادامه با نام بردن از چند نفر از دعوت شدگان مراسم مذکور می‌‌افزاید: دعوت‌شدگانی که پس از مراسم سخنان اوباما را تأیید کردند عبارت بودند از: 1- لیود بلنکفین CEO گلدمن ساچز؛ 2- "گری کان " ( (Gary Cohn از COO گلدمن ساچز؛ 3- "باری زوبرو "، (Barry Zubrow) از جی‌پی مورگان چیس؛ 4- "تام نیدز " (Tom Nides) از "مورگان استنلی "؛ Morgan Stanley 5- "باب گریفلد " Bob Greifeld از "نسداک " Nasdaq ؛ 6- "آرتور لویت "، Arthur Levitt از SEC؛ 7- "هاروی گلدشمیت "، Harvey Goldschmid از SEC؛ 8- "نورمن سیلبر " Norman Silber از اتحادیه مصرف‌کنندگان؛ 9- "ریچارد نیمن "Richard Neiman) )، رئیس بانکدارای دولتی.
این لیست همانند لیست دعوت‌شدگان به یک مراسم مذهبی یهودی است، این طور نیست؟
نویسنده گزارش با پرسیدن این سوال که این‌همه بانکدار یهودی در آنجا چه می‌کردند؟ اظهار می‌دارد: آن‌ها آمده بودند تا مطمئن شوند اوباما دقیقاً متن از پیش تعیین شده‌ای که برایش آماده شده بود را می‌خواند. پیش از این سخنرانی اوباما، لیود بلنکفین، CEO گلدمن ساچز که در ردیف اول نشسته بود، بیش از چهار بار اوباما را در کاخ سفید ملاقات کرده بود. (یامی دایمون از جی‌پی مورگان چیس، ملاقات با اوباما در کاخ سفید در فوریه 2010 را تکذیب کرد.)
به نظر می‌آید که ثروت یهودی گلدمن ساچز هم کاخ سفید را و هم کسی که در اتاق ریاست جمهوری نشسته است (که آن‌ها پشت سرش او را شوارتزا می‌خوانند) را تحت سلطه دارد.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:3 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 12
مجموع بازدیدها: 128264
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه