سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

"بنیامین نتانیاهو " برای اینکه ادعاهای خود را برای تشکیل دولتی یهودی ثابت کند به تورات استناد کرد

سرویس بین الملل جهان نیوز- به گزارش رویترز، زمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، خود را در بین سوال‌های انبوه درباره آینده بیت المقدس محاصره شده دید، به تورات استناد کرد تا ادعاهای تشکیل دولت یهودی درباره این شهر مقدس را اثبات کند. 
نخست وزیر اسرائیل با بیان اینکه چون نام عبری شهر بیت المقدس (صهیون) در تورات 850 بار تکرار شده است و نام عربی آن به دفعات کمتری آمده است، نتیجه گرفت که این شهر باید در اشغال اسرائیل باشد.
نتانیاهو در جلسه‌ای در پارلمان اسرائیل در این خصوص گفت که نام عبری بیت المقدس یعنی صهیون 850 بار در تورات آمده است ولی نام عربی آن 182 بار ذکر شده است.
رویترز در ادامه نوشت: بر اساس این تفسیر، اسرائیل توصیف "یکپارچه " را برای بیت المقدس به کار می‌برد و این اقدامی است که هنوز به رسمیت شناخته نشده است به طوری که بسیاری از قدرت‌های جهانی خواسته فلسطینیان را مبنی بر اینکه بیت المقدس شرقی پایتخت کشور فلسطین باشد، تایید می‌کنند.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:14 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 128407
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه