سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

 

جیمز جونز مشاور امنیت ملی باراک اوباما به خاطر ذکر لطیفه ای که باعث ناراحتی تعدادی از یهودیان اسرائیل و آمریکا شده بود، رسما از آنها معذرت خواهی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، جونز طی سخنرانی چهارشنبه گذشته خود در مقابل پژوهشکده سیاست خاور دور در واشنگتن لطیفه ای را درباره فریب یک شبه نظامی طالبان به دست تاجر یهودی در افغانستان تعریف کرد که اسباب خنده حاضران شد، اما این مساله خشم و ناراحتی تعدادی از مجامع صهیونیستی و یهودیان محافظه کار را به دنبال داشت.

مشاور امنیت ملی اوباما ضمن معذرت خواهی از این اقدام خود طی بیانیه ای اعلام کرده است که «کاش من این اظهارات نسنجیده را بیان نمی کردم. من از تمامی کسانی که به خاطر این مساله ناراحت شده اند، معذرت می خواهم.»

وی در لطیفه مذکور تصریح کرده بود که «روزی یک عضو طالبان راه خود را در صحراء گم کرده و به دنبال آب می گشت تا اینکه به مغازه یک فرد یهودی رسید و از او آب خواست. شخص یهودی گفت که آب ندارد و به عضو طالبان پیشنهاد کرد که به جای آب از او کراوات بخرد.»

جونز در ادامه اظهار داشت که شخص مذکور پس از شنیدن پیشنهاد مغازه دار یهودی که به او گفته بود برای خرید آب به رستوران پشت تپه نزدیک به محل مراجعه کند، به وی فحش و ناسزا گفته و بر سر وی داد کشید و مغازه را ترک کرد، اما یک ساعت بعد برگسته و به مغازه دار گفت:«برادرتان به من گفت که برای ورود به رستوران باید کراوات بزنم.»


 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:29 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 128608
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه