سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

موسسه اوقاف و آثار باستانی "الاقصی" اقدام مغرضانه مراجع صهیونیستی در راه اندازی سفرهای توریستی متعدد برای "توریست های بدحجاب" و برگزاری های کنسرت های موسیقی در منطقه جنوبی مسجد مبارک الاقصی و منطقه تاریخی و باستانی موسوم به منطقه "امارت اموی" را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این موسسه دیروز سه شنبه (27/4/2010) طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اقدام به هتک حرمت عمدی منطقه مذکور و برگزاری تورهای گردشگری متعدد برای گردشگران خارجی و یهودی در آن کرده است و از سوی دیگر، کنسرت های موسیقی تندی را در این منطقه برگزار می کند که در آن صدها نفر با پوشش های نیمه عریان و یا نامناسب حضور پیدا می کنند.

موسسه الاقصی در پایان تاکید کرد که منطقه جنوب مسجد الاقصی جزء اراضی موقوفه اسلامی و متعلق به مسجد مبارک الاقصی است که رژیم اشغالگر قدس در راستای برنامه های یهودی سازی پیرامون این مسجد اقدام به هتک حرمت آنها می کند، اما با این وجود منطقه مذکور همچنان به عنوان یک منطقه موقوفه اسلامی باقی خواهد ماند.


 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:33 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 19
مجموع بازدیدها: 128823
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه