سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

دولت خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس معامله کالاهای ساخت اسرائیلیهای ساکن در سرزمینهای اشغالی را در مناطق تحت کنترل خود ممنوع کرد.

ممنوعیت استفاده از کالاهای اسرائیل در سرزمینهای اشغالی

حسن العوری، مشاور حقوفی رئیس تشکیلات خودگردان روز دوشنبه اعلام کرد: "محمود عباس قانون ممنوعیت خرید و فروش کالاهای ساخته شده در شهرکهای یهودی نشین را تصویب کرده است.

" این قانون در حالی تصویب شد که اسرائیل همچنان به نقض قوانین بین المللی و درخواست جامعه جهانی به ساخت شهرکهای یهودی نشین در سرزمینهای اشغالی سال 1967 در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی ادامه می دهد.

 فلسطینیها پیش از این در واکنش به این اقدامات اسرائیل، ادامه گفتگوهای صلح را با این رژیم به توقف دائم هر گونه ساخت و ساز اسرائیل در سرزمینهای اشغالی منوط کردند.

 توقف مذاکرات بین فلسطینیها و اسرائیل پس از آن آغاز شد که این رژیم در روزهای پایانی سال 2008 به غزه هجوم برد و در طی 22 روز ضمن نابود کردن زیرساختهای غیرنظامی منطقه، بیش از 1400 فلسطینی را از بین برد.

 به گزارش خبرگزاری رویترز، مشاور عباس ضمن اعلام ابلاغ قانون تحریم کالاهای اسرائیلی افزود، شهرک سازی در مناطق اشغالی از منظر بین المللی غیرقانونی است و به همین دلیل نباید با خرید و فروش کالاهای تولید شده در این شهرکها از آن حمایت کرد.

وی هشدار داد که تخطی کنندگان از قانون جدید با جریمه و مجازات زندان روبرو خواهند شد. فلسطینیها امیدوارند، این اقدام آنها موجب تشویق 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در همراهی با تحریم کالاهای تولید شده در شهرکهای اسرائیلی مستقر در سرزمینهای اشغالی شود.


 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:48 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 128801
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه