سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

 

شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل روز چهارشنبه گفت که حکم بازداشتی که علیه زیپی لیونی رئیس اپوزیسیون دولت اسرائیل صادر شد، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات سیاسی کشور انگلستان در سال‌های اخیر بود.

به گزارش پرس.تی.وی – بیروت، روز سه‌شنبه دولت اسرائیل اعلام کرد که لیونی سفر برنامه‌ریزی شده‌ی خود به لندن را پس از دریافت اخبار صدور حکم بازداشت توسط دفترش لغو کرده است.

این در حالیست که بریتانیا دست به بررسی تغییر قانون خود زده و می‌خواهد قانونی که قاضی‌ها بتوانند حکم بازداشت مقامات و مسئولان سیاسی سایر کشورها را صادر کنند را اصلاح کند.

سه‌شنبه شب، دیوید میلیبند وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با سفیر اسرائیل در لندن گفت: «دستگاه قضایی انگلیس این اجازه را به قضات می‌دهد تا حکم بازداشت مقامات سایر کشورها بدون اجازه مسئولین انگلیسی و دولت را صادر کنند که این قانون باید دوباره مرور شده و اصلاح شود. بریتانیا دیگر نمی‌تواند تحمل کند که اعتداء به مقامات اسرائیلی بدین ترتیب که می‌بینیم صورت بگیرد».

میلیبند اظهار داشت که مطمئن و مصمم است که تهدید به بازداشت بر ضد لیونی دیگر اتفاق نیفتد.

میلیبند گفت: «اسرائیل شریک استراتژیک و دوست صمیمی انگلستان است و ما مطمئنا می‌خواهیم این روابط را گسترش داده و حمایت کنیم. رهبران اسرائیلی نیز همانند رهبران سایر کشورها باید بتوانند از انگلیس دیدار و با دولتمردان بریتانیایی گفت‌وگو کنند».


 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 1:13 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 19
مجموع بازدیدها: 128827
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه