سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

هنرمندان دانمارکی با برپایی یک نمایشگاه خیابانی در برلین، نام اسراییل را از نقشه جهان حذف کرده و نام این نقشه را نیز "راه حل نهایی" نهادند

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم‌پست"، هنرمندان دانمارکی با برگزاری یک نمایشگاه خیابانی در "برلین‌شرقی" نقشه‌ای از خاورمیانه را به نمایش گذاشته شده‌اند که بر خلاف دیگر نقشه‌های تهیه شده توسط کشورهای غربی، نامی از رژیم "اسراییل" در آن دیده نمی‌شود.

بنابر این گزارش، هنرمندان دانمارکی با حذف رژیم صهیونیستی از نقشه خاورمیانه، عبارت "راه‌حل نهایی" را در بالای آن نوشته‌اند و از این طریق اعلام کرده‌اند که تنها راه برای پایان دادن به مناقشات خاورمیانه، از بین رفتن رژیم نامشروع اسراییل است.

اگرچه شهردار برلین با فشار لابی‌های صهیونیستی اقدام هنرمندان دانمارکی را یهودستیزی دانسته اما بر اساس این گزارش، "جان برت اگسبرگ" یکی از هنرمندان دانمارکی که خود نیز یک یهودی است با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان می‌گوید: به عنوان یک یهودی، همیشه معتقد بوده‌ام که ساخته شدن اسراییل در یک سرزمین دزدیده شده، مشکل‌ساز است. در حقیقت امروزه نیز چگونگی برخورد اسراییل با فلسطینیان وحشتناک است.

در همین حال، اقدام این گروه از هنرمندان دانمارکی در نامشروع دانستن رژیم صهیونیستی و حذف آن از نقشه خاورمیانه به عنوان راه حل نهایی مشکلات این منطقه، واکنش شدید گروه‌های صهیونیستی را به دنبال داشته که می‌کوشند تا با برابر دانستن یهودیت و صهیونیسم، این هنرمندان را که تعدادی از آن‌ها هم یهودی هستند، یهودستیز معرفی کنند.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/10 و ساعت 10:57 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 128759
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه