سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

شبکه تلویزیون الجزیره در گزارشی از زایمان بانوان فلسطینی در پشت پست‌های ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بعد از انتفاضه الاقصی زائوهای بسیاری در کرانه باختری رود اردن به علت معطل ماندن در پشت موانع اسرائیلی نوزادان خود را از دست داده‌اند.

 تلویزیون الجزیره قطر در گزارشی به معطلی ماندن زنان باردار فلسطینی در پشت پست‌های ایست و بازرسی پرداخت و افزود: بسیاری از زنان فلسطینی در حالی که از شدت درد زایمان در پشت پست‌های ایست و بازرسی اسرائیل به خود می‌پیچند، نوزادان خود را به دنیا می‌آورند.
الجزیره با اشاره به خطراتی که به علت نبود خدمات بهداشتی نوزادان و مادران آنها را تهدید می‌کنند، اعلام کرد که بعد از انتفاضه الاقصی زائوهای بسیاری در کرانه باختری رود اردن به علت معطل ماندن در پشت موانع اسرائیلی نوزادان خود را از دست داده‌اند.
این گزارش حاکی است که "کفاح سدر " از شهر الخلیل دو سال پیش نوزاد خود را در پشت موانع رژیم صهیونیستی به دنیا آورده که تا همین لحظه از مشکلات و بیماری‌های بسیاری رنج می‌برد.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:32 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 128763
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه