سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

 

هنرپیشه اسکاتلندی:
از ارتش اسرائیل 16 روش لگد زدن به زنان را آموختم

هنرپیشه اسکاتلندی که چندی پیش در برنامه‌ طنزی درباره اقدامات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت گفت که از ارتش رژیم صهیونیستی 16 شیوه لگدزدن به زنان فلسطینی را آموخته است.

هنرپیشه اسکاتلندی که چندی پیش در برنامه‌ طنزی درباره اقدامات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت گفت که از ارتش رژیم صهیونیستی 16 شیوه لگدزدن به زنان فلسطینی را آموخته است.

به گزارش رحماء به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص "، بعد از آنکه شبکه "بی‌بی‌سی " انگلیس به دلیل پخش برنامه‌ طنزی که از آن به عنوان برنامه ضد اسرائیلی یاد شده عذرخواهی کرد، "فرانکی بویل " هنرپیشه اسکاتلندی در نامه‌ای که رسانه‌های انگلیسی نیز روز شنبه آن را چاپ کردند گفت که وی حق داشته تا از اسرائیل که رژیمی تروریست و متجاوز است انتقاد کند.

هفته گذشته بی‌بی‌سی عذرخواهی رسمی را به دلیل برنامه کمدی بویل که در ژوئن سال 2008 پخش می ‌شد انجام داد.

وی در آن برنامه گفته بود: من هنر مبارزه ارتش اسرائیل را مطالعه کرده‌ام و هم اکنون 16 شیوه برای لگدزدن به پشت زنان فلسطینی را می‌دانم.

وی در همان برنامه گفته بود: مردم فکر می‌کنند موضوع خاورمیانه بسیار پیچیده است اما من یک تحلیل دارم که بسیار خوب است، اگر شما فلسطینیان را یک کیک بزرگ تصور کنید، این کیک در حال تکه تکه شدن توسط یک یهودی بسیار عصبانی است.

بویل با اعتراض به معذرت‌خواهی بی‌بی‌سی به دلیل برنامه طنزی که وی در آن حضور داشت گفت: اسرائیل رژیمی تروریست و متجاوز بوده که با توجه به آنکه دارای تسلیحات اتمی است می‌تواند هدف برنامه‌های طنز قرار گیرد.

این هنرمند اسکاتلندی گفت بی‌بی‌سی با عذرخواهی به دلیل این برنامه نشان داد که در برابر لابی‌هایی که به خوبی رخنه کرده‌اند آسیب پذیر و هراسان است.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:38 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 128775
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه