سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

بنی تیسیر» که پیش از این از فساد جنسی برخی از روحانیون یهودی پرده برداشته بود، این بار از حضور بزهکاران انتقاد کرده و می‌نویسد: چرا جنایتکاران روسی که از کشور خود فرار می‌کنند، به اسرائیل آمده و به استخدام پلیس امنیت داخلی (شاباک) درمی‌آیند و دیگر آن که چرا هر کس که در کشور خود، مرتکب جرم مالی می‌شود، با پناهنده شدن به اسرائیل، خود را از چنگ قانون رهایی می‌بخشد؟!

سرویس بین‌الملل ـ یک صهیونیست منتقد، با انتشار گزارشی در روزنامه «هاآرتص»، چاپ رژیم صهیونیستی، از اینکه اسرائیل تبدیل به پناهگاه مجرمان و جنایتکاران بین‌المللی شده، به شدت از تل آویو انتقاد کرده و خواهان اصلاح این وضعیت شده است.

به گزارش «تابناک»، «بنی تیسیر» که پیش از این، از فساد جنسی برخی روحانیون یهودی پرده برداشته بود، این بار از حضور بزهکاران انتقاد کرده و می‌نویسد: چرا جنایتکاران روسی که از کشور خود فرار می‌کنند، به اسرائیل آمده و به استخدام پلیس امنیت داخلی (شاباک) درمی‌آیند و دیگر آن که چرا هر کس که در کشور خود مرتکب جرم مالی می‌شود، با پناهنده شدن به اسرائیل، خود را از چنگ قانون رهایی می‌بخشد؟

وی می‌افزاید: قانون مهاجرت اسرائیل، صرفا یهودی بودن را ملاک پذیرش قرار داده و این قانون ناقص و قدیمی، راه را برای ورود جنایتکاران باز کرده و از این نظر، باید در قانون مهاجرت اسرائیل بازنگری شود.

«بنی تیسیر» می‌افزاید: زمینه جنایت در اسرائیل به دلیل اختلافات فرهنگی مهاجرین زیاد شده و قانون مهاجرت که اجازه پناهنده شدن بدون قید و شرط را فراهم می‌کند نیز مزید بر علت گشته و جامعه اسرائیل، به آسایشگاه و پناهگاه مجرمان و جنایتکاران بین‌المللی تبدیل شده است.

این گزارش همچنین حاکی است، هم اکنون رؤسای ورشکسته شرکت‌های مالی و صنعتی کشورهایی مانند کانادا و آلمان در اسرائیل پناه گرفته و امکان اینکه پلیس بین‌الملل بتواند آنها را دستگیر کند، نیست، زیرا در پناه قانون اسرائیلی قرار گرفته‌اند و تا هنگامی که اسرائیل را ترک نکنند، هیچ فرمانده پلیسی نمی‌تواند حکم جلب آنها را صادر کند.

این وضعیت سبب شده است که صهیونیست‌ها با همین ترفند، پولشویی را نیز در دستور کار خود گذارند. همچنین به نظر می‌رسد، با ادامه چنین روندی، در آینده نه چندان دور، بسیاری از کشورهای غربی بر سر این موضوع با تل‌آویو دچار مشکلات جدی شوند.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 1:17 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 19
مجموع بازدیدها: 128639
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه