سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

51 عالم دینی اردن با صدور فتوایی تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی و حامیان آن را بر تمام مسلمانان واجب دانستند.به گزارش از روزنامه اماراتی "البیان "، 51 عالم دینی اردن با صدور فتوا اعلام کردند که تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی واجب است.

در بیانیه این عالمان دینی آمده است: دشمن اشغالگر فلسطین، ساکنان آن را آواره، خون آنها را ریخته، خانه‌ها، مساجد، مزارع و مدارس آنها را تخریب و نابود کرده است، در اردن نیز فساد به‌ پا کرده و در آخرین جنایت آن شاهد محاصره تحمیلی نوار غزه و جلوگیری از وارد کردن مواد مورد نیاز فلسطینی‌ها هستیم. این عالمان دینی تاکید کردند که در چنین شرایطی بر تمام مسلمانان واجب است که از مبارزان حمایت کنند و در عمل و گفتار از آنها پشتیبانی کنند. در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تحریم اقتصادی اسرائیل ودولت‌ها، شرکت‌ها، موسسات و شخصیت‌های حامی آن واجب است و هرگونه همکاری اقتصادی با کشورهایی که کالاهای صهیونیستی را وارد، مصرف و صادر می‌کنند، حرام است.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:13 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 34
مجموع بازدیدها: 128464
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه