سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

دو دانشجوی فلسطینی رشته پزشکی  اهل نابلس که در دانشگاه ابودیس قدس مشغول به تحصیل بودند به دلیل رد پیشنهاد جاسوسی برای سرویس امنیت داخلی اسراییل ( شین بت) از ادامه تحصیل بازماندند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پایگاه خبری مرکز فرهنگی اریج قدس با اعلام این مطلب نوشت: برگهای ورود این دو دانشجوی فلسطینی به قدس از سوی شین بت توقیف شده و به آنان داده نمی شود.

این دو دانشجو گفته اند: در مقر پست ایست و بازرسی در نزدیکی قدس زمانی که قصد داشتیم وارد این شهر شویم یک نظامی اسراییلی به نام کاپتن بیران پس از اخذ مجوزهای ورود مان به ما گفت: همکاری با شین بت شرط استرداد مجوزهایتان و ادامه تحصیل در دانشگاه خواهد بود. او به ما گفت که حتی کارتی به شما داده می شود که با آن می توانید به هرکجا که خواستید چه در داخل و چه در خارج سفر کنید.  وقتی ما از این کاپتن پرسیدم که چه جور همکاری باید داشته باشیم در جواب گفت: شما باید به جمع آوری اطلاعات درباره دانشگاه ابودیس ، دانشجویانش و فعالیت های مختلف در آن بپردازید و آن را در اختیار شین بت قرار دهید.

برپایه این گزارش وقتی این دو دانشجوی فلسطینی پیشنهاد ارائه شده را نپذیرفتند و خواستار اعلام دلایل توقیف مجوزشان شدند در پاسخ به آنها گفته شد که " این مجوزها به دلیل  مسایل امنیتی توقیف شده و شما دیگر قادر به ادامه تحصیل نخواهید بود".

گفتنی است این دو دانشجو هردو 25 ساله و سال پنجم دانشجوی پزشکی دانشکده طب دانشگاه ابودیس قدس هستند. منطقه ابودیس در پنج کیلومتری شهر قدس در ظاهر تحت اداره مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین قرار دارد اما در واقع از سوی اسراییل مدیریت می شود.


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:31 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 128445
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه